مدیریت و کسب‌و‌کار

دسته‌بندی‌ها

course category

نوع دوره

course type
تکنیک‌های سئو و سوشال مارکتینگ + نکات دانش‌بنیانی

در عصر دیجیتال امروز، بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) و بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی (Social Marketing) نقش حیاتی در رشد و موفقیت کسب و کارها، به ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان، دارند. این دوره به شما کمک می‌کند تا با تکنیک‌های پیشرفته‌ی سئو و سوشال مارکتینگ آشنا شوید و بتوانید حضور آنلاین و بازدیدکنندگان وب‌سایت خود را به طور قابل توجهی افزایش دهید.

588,000 تومان

دوره آموزشی آشنایی با OKR ،KPI و پیاده‌سازی آن در سازمان

هدف ما در این دوره هموار کردن راه شما برای رسیدن به هدف‌گذاری‌های بیزینسی یا شخصی شماست. در این دوره شما با آموزش سرفصل‌های مهم و کارآمد می‌توانید با ساخت یک مسیر اصولی به سمت اهداف خود حرکت کنید. در ادامه به مفهوم دقیق‌تر OKR و KPI می‌پردازیم؛ اما به صورت کلی این دو عمل به طور مستقیم به هم مرتبط هستند.

798,000 تومان

دوره آموزشی آشنایی با رویکرد اجایل و چارچوب اسکرام

رویکرد اجایل (Agile) و چارچوب اسکرام (Scrum) از محبوب‌ترین و موثرترین روش‌ها برای مدیریت پروژه‌ها و توسعه نرم‌افزار هستند. این دوره به شما کمک می‌کند تا با اصول و مبانی این رویکردها آشنا شوید و بتوانید آنها را به‌طور موثر در پروژه‌های خود پیاده‌سازی کنید، به خصوص در محیط‌های پویا و پرتحول.

595,000 تومان

دوره آموزشی آشنایی با قوانین تامین اجتماعی و راهکارهای تشکیل پرونده پرسنلی

در ابتدای دوره با مروری بر قوانین کار و رفاه اجتماعی؛ همچنین بیمه تامین اجتماعی شروع می‌کنیم. در ادامه مباحثی را در رابطه با جذب و مصاحبه به شما می‌آموزیم. در نهایت مواردی را مربوط به اسناد و پرونده پرسنلی به شما ارائه خواهیم داد.

998,000 تومان

taamin

این دوره به مفاهیم کلیدی تأمین اجتماعی و قوانین کار می‌پردازد. شامل تاریخچه تأمین اجتماعی، قوانین اداره کار، مقررات بازنشستگی و از کار افتادگی، پرداخت بیمه بیکاری، غرامت بیماری و بارداری، محاسبه حق بیمه پیمانکاری و انواع نرخ‌های بیمه است. هدف آن آشنایی با این مفاهیم و کاربردهای عملی آن‌هاست.

950,000 تومان

دوره آموزشی استراتژی بازاریابی مخصوص مدیران

این دوره ابتدا به معرفی اصول و ابعاد استراتژی بازاریابی پرداخته و مراحل طراحی یک استراتژی مؤثر را مرور می‌کند. سپس به مباحثی همچون طراحی چشم‌انداز و مأموریت بازارمحور، استراتژی‌های رشد شرکت، و مفاهیم مزیت رقابتی و جایگاه‌یابی می‌پردازد. در ادامه، با استراتژی‌های مشتری‌مداری و اصول بازاریابی داده‌محور آشنا می‌شوید که به درک بهتر نیازهای مشتریان و ایجاد ارزش بیشتر برای آن‌ها کمک می‌کند

1,280,000 تومان

دوره آموزشی قیمت‌گذاری

مراحل تعیین قیمت، محاسبات بهای تمام‌شده و روش‌های مختلف قیمت‌گذاری در این دوره بررسی می‌شود. همچنین استراتژی‌های قیمت‌گذاری و سایر روش‌های مؤثر برای تعیین قیمت محصولات و خدمات به‌طور کامل توضیح داده می‌شوند تا به شما در اتخاذ تصمیمات دقیق کمک کنند.

980,000 تومان

دوره آموزشی اسکرام مستر

این دوره به بررسی مفاهیم تفکر چابک و فریم‌ورک اسکرام می‌پردازد و نقش اسکرام‌مستر را در شرایط مختلف توضیح می‌دهد. همچنین، مهارت‌های نرم ضروری برای اسکرام‌مستر، مراحل پیاده‌سازی اسکرام در سازمان و چالش‌های رایج همراه با راهکارهای عملی برای حل آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

498,000 تومان

Untitled-1

این دوره با هدف بهبود مهارت‌های مذاکره و ارتباطات طراحی شده است و شامل موضوعاتی مانند تحلیل شخصیت مخاطب، مراحل مذاکره موفق، استفاده مؤثر از زبان بدن در گفتگو، تکنیک‌ها و ترفندهای حرفه‌ای مذاکره، و مدیریت مؤثر مذاکرات گروهی می‌باشد تا شرکت‌کنندگان بتوانند در تعاملات خود موفق‌تر عمل کنند.

1,168,000 تومان

modern

در این دوره به بررسی مفاهیم مدیریت بازاریابی مدرن مانند کاربست مهارت‌های نرم، آمیخته بازاریابی نوین و مزیت رقابتی پایدار، رویکردهای برند سازی و تبلیغات، شناسایی موانع رشد برند، مشتری‌شناسی، نقشه سفر مشتری و مشارکت مشتری می‌پردازد. همچنین، ارزش‌های مختلف مشتری مانند طول عمر، اثرگذاری و ارجاع، و نوآوری باز در فرایند مشتری‌مداری بررسی می‌شود.

899,000 تومان

Untitled-1

این دوره به بررسی جامع آخرین تغییرات در قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده، شامل نرخ‌های مالیاتی جدید، کالاهای معاف از مالیات، و نکات کلیدی برای ارسال صحیح اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده می‌پردازد. همچنین به معرفی فرم‌های جدید مالیاتی و چگونگی تکمیل آن‌ها به‌طور دقیق و به‌روز می‌پردازد تا شرکت‌کنندگان بتوانند با الزامات و فرآیندهای مالیاتی جدید به خوبی آشنا شوند و به درستی عمل کنند.

898,000 تومان

Untitled-2
این دوره به آموزش امکانات پیشرفته اکسل شامل فرمت سلول‌ها، افزودن و حذف سلول‌ها، کاربردهای Hyperlink و Name Manager، روش‌های حفاظت از داده‌ها و فرمول‌ها، کلیدهای میانبر، Pivot Table و PivotChart، گزارش‌سازی، و ابزارهای Conditional Formatting و Data Validation می‌پردازد تا شرکت‌کنندگان بتوانند گزارش‌های حرفه‌ای و تحلیل‌های کاربردی ایجاد کنند.

1,745,000 تومان

دوره برندینگ

برندسازی در بازاریابی نقش حیاتی دارد و شامل مفاهیمی چون هویت برند، هویت بصری و کلامی برند است. این دوره به بررسی یکپارچگی در برندسازی و فرآیند طراحی برند از پایه می‌پردازد، تا به شما کمک کند که برند خود را به طور منسجم و تاثیرگذار بسازید.

439,000 تومان

دوره آموزشی بازاریابی و فروش تلفنی

یکی از متداول‌ترین روش‌های بازاریابی و فروش در شرکت‌ها استفاده از روش تلفنی است. اگر از اصول و ترفند‌های این روش به‌خوبی استفاده کنید می‌توانید در آن بسیار موفق باشید. در این دوره آموزشی از مخاطب‌شناسی تا فنون مذاکره را به شما آموزش می‌دهیم.

980,000 تومان

دوره آموزشی بازاریابی و فروش در شبکه های اجتماعی

در حال حاضر شبکه‌های اجتماعی به بخش جدانشدنی زندگی ما تبدیل شده است. بسیاری از شرکت‌ها سعی می‌کنند در این فضا اقدام به جذب مشتری کنند. در این دوره به نکات مهم شبکه‌های اجتماعی پرداختیم و به شما آموزش دادیم که چگونه مخاطبان زیادی از طریق شبکه‌های اجتماعی به‌دست آورید.

840,000 تومان

raftar22

ما در این دوره، به بررسی شبکه‌های اجتماعی درآمدزا، راه‌های جذب مخاطب، تبدیل مخاطب به مشتری، و تکنیک‌های افزایش فروش در شبکه‌های اجتماعی میپردازیم . همچنین، آموزش اصول محتواسازی، بهینه‌سازی صفحات سوشال، سناریونویسی و بنر سازی، و آشنایی با جدیدترین قوانین و الگوریتم‌ها نیز از دیگر مباحث این دوره است. علاوه بر این، به موضوعات پلن‌سازی محتوایی، امنیت در شبکه‌های اجتماعی، اصول تبلیغات در سوشال و استراتژی‌های تعامل و بلاگری توجه ویژه خواهد شد

945,000 تومان

ادامه مطلب