دوره آموزشی ایجاد و مدیریت برند + نکات دانش‌بنیانی

سوالی درباره دوره دارید؟

در صورتی که سوالی درباره دوره دارید، می‌توانید از طریق راه‌های زیر با ما در تماس باشید.

معرفی دوره آموزشی ایجاد و مدیریت برند + نکات دانش‌بنیانی

برند سازی چیست؟

برندسازی به معنی انجام مجموعه‌ای از فعالیت‌ها است که با هدف نقش گرفتن معنای برند شما در ذهن مخاطبانتان است. در واقع شما کار‌هایی را انجام می‌دهید که تصویری که خودتان می‌خواهید از برندتان در ذهن مخاطبان و مشتریانتان شکل بگیرد. برند سازی شامل اصول و تکنیک‌های مشخص است. کاپفرر در کتاب مدیریت برند درباره برندسازی این‌گونه می‌گوید: «مباحثی مثل مدیریت ارتباط با مشتری، راه‌اندازی باشگاه مشتریان، توسعه‌ی پایگاه مشتریان و سایر ابزارها و تکنیک‌هایی که برای افزایش وفاداری مشتری به کار گرفته می‌شود، دیر یا زود قابل تقلید هستند و نمی‌توانند در بلندمدت نقش مزیت رقابتی را ایفا کنند.  در نهایت، چیزی که مشتریان جدید را جذب شما می‌کند و مشتریان قدیمی را برایتان نگه می‌دارد، برند شماست.»

تفاوت برندینگ و برند سازی

امروزه افراد تفاوتی میان برندینگ و برند سازی قائل نمی‌شوند؛ اما در واقع برندینگ و برندسازی تو مفهوم متفاوت از هم هستند. به فرآیند ایجاد هویت و برند یک سازمان برندسازی و به انجام فعالیت‌های مختلف جهت ماندگار کردن یک برند در ذهن مخاطبان، برندینگ می‌گویند. اما به هر حال این دو کلمه با یک مفهوم استفاده می‌شوند.

معرفی دوره آموزشی ایجاد و مدیریت برند در کسب‌و‌کارهای دانش‌بنیان

شما کمتر دوره‌ای می‌توانید پیدا کنید که بر اساس اصول و تجربه باشد. در این دوره آکادمی ره‌آورد همراه دکتر احسان متشرعی اقدام به برگزاری یک دوره آموزشی تجربه محور کرده‌اند. استاد متشرعی سابقه چندین ساله در حوزه مارکتینگ و برندینگ دارند و در این دوره آموزشی برندینگ تجارب خود را به اشتراک گذاشته‌اند.​
ادامه مطلب

ویدیو‌های دوره

دوره برندینگ

اطلاعات دوره

289,000 تومان

سوالی درباره دوره دارید؟

در صورتی که سوالی درباره دوره دارید، می‌توانید از طریق راه‌های زیر با ما در تماس باشید.