دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان با سرویس دسک جیرا

معرفی دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان با سرویس دسک جیرا

دسته‌بندی:
 

سرویس دسک جیرا چیست؟

سرویس دسک نرم‌افزاری است که در سیستم مدیریت جیرا ایجاد شده است. این نرم‌افزار با هدف مدیریت ارتباط مشتریان داخلی و خارجی یک کسب و کار و کسب رضایت آن‌ها راه‌اندازی شد. شما با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید مشکلات مشتریان پیگیری و حل کنید. سرویس دسک جیرا به شما کمک می‌کند تا تجربه مشتریان را بهبود ببخشید. این نرم‌افزار گزینه‌ای خوب برای کسب‌و‌کار‌های نرم‌افزاری است.

معرفی دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان با سرویس دسک جیرا

در دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری ما قصد داریم به طور کامل سرویس دسک جیرا را به شما آموزش دهیم؛ البته ما فقط نرم‌افزار آموزش نمی‌دهیم؛ بلکه کاربرد آن یعنی مدیریت ارتباط مشتریان را نیز به شما آموزش می‌دهیم. استاد وحید کاظم زاده در این دوره همراه ما هستند تا در ۱۶ ساعت آموزش کاربردی ما را برای یک مدیریت ارتباط مشتریان بکر آماده کنند.

سرفصل‌های دوره

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

اطلاعات دوره

650,000 تومان

سوالی درباره دوره دارید؟

در صورتی که سوالی درباره دوره دارید، می‌توانید از طریق راه‌های زیر با ما در تماس باشید.