وبینار آموزشی تبلیغات مدرن برای شرکت های دانش بنیان

rahavard
اخرین بروزرسانی 7 دی 1402
0 نفر ثبت نام کرده اند

درباره این دوره

توضیحات دوره

دوره تبلیغات مدرن ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان، با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و گروه گیتی سپند خرم، تحت تدریس استاد مهدی رحیمی، در 18 ساعت برگزار می‌شود. این دوره با هدف ارتقاء مهارت‌های تبلیغات مدرن در شرکت‌های دانش‌بنیان، طراحی شده است.

 

کاربرد این دوره

این دوره برای شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار کارآمد است. با حضور در این دوره، شرکت‌ها و تیم‌های مدیریتی می‌توانند مهارت‌های لازم در زمینه تبلیغات مدرن را بهبود داده و استراتژی‌هایی را برای افزایش نفوذ و شناخت برند و محصولات خود اجرا کنند. این دوره به شرکت‌ها کمک می‌کند تا بتوانند از روش‌ها و ابزارهای مدرن تبلیغات بهره‌برداری کنند و برنامه‌های بهینه‌سازی تبلیغاتی خود را اجرا کنند.

 

هدف از یادگیری این دوره

هدف اصلی این دوره، ارتقاء مهارت‌های تبلیغات مدرن در شرکت‌های دانش‌بنیان است. با یادگیری این دوره، شرکت‌ها و شاغلین در حوزه فناوری و نوآوری قادر خواهند بود:

– استراتژی‌های مؤثر تبلیغاتی را درک کنند و از روش‌های نوین تبلیغات استفاده کنند.

– برنامه‌های تبلیغاتی خلاقانه و موثری را برای افزایش نفوذ و شناخت برند و محصولات خود طراحی کنند.

– با تکنیک‌ها و ابزارهای مدرن در زمینه تبلیغات آشنا شوند و از آنها بهره‌برداری کنند.

– نقاط قوت و ضعف رقبا را تحلیل کرده و استراتژی‌های رقابتی مناسب را پیاده‌سازی کنند.

– آگاهی لازم در زمینه تحولات و روندهای جدید در صنعت تبلیغات را داشته باشند.

 

این دوره مناسب برای

– مدیران بازاریابی و تبلیغات شرکت‌های دانش‌بنیان

– کارشناسان بازاریابی و تبلیغات

– کارشاغلین در حوزه فناوری و نوآوری

– کارآفرینان و بنیان‌گذاران شرکت‌های دانش‌بنیان

– دانشجویان رشته‌های مرتبط با بازاریابی و تبلیغات

 

خروجی دوره

با پایان این دوره، شرکت‌ها و شاغلین در حوزه دانش‌بنیان خواهند توانست:

– استراتژی‌های تبلیغاتی مؤثر و نوآورانه را طراحی کنند و اجرا کنند.

– از ابزارها و روش‌های مدرن تبلیغات، از جمله تبلیغات دیجیتال، تبلیغات اجتماعی و تبلیغات موثر در رسانه‌های اجتماعی استفاده کنند.

– برنامه‌های تبلیغاتی خلاقانه و بازاریابی محتوا را طراحی و اجرا کنند.

– شناختی عمیق‌تر از رقبا و بازار داشته باشند و استراتژی‌های رقابتی مناسب را پیاده‌سازی کنند.

– از روندها و تحولات جدید در صنعت تبلیغات آگاه باشند و بتوانند به طور استراتژیک واکنش نشان دهند.

 

تجربه‌ای که شرکت‌ها و شاغلین در حوزه دانش‌بنیان از این دوره به دست می‌آورند، قادر خواهد بود آن‌ها را در ارتقاء تبلیغات و بازاریابی خود به سطح بالاتری ببرد و باعث رشد و توسعه شرکت‌ها و توانمندی‌های آن‌ها در بازار خواهد شد.

 

 

برنامه تحصیلی

6 درس21 ساعت

تبلیغات مدرن

جلسه اول00:00:00پیش نمایش
جلسه دوم00:00:00
جلسه سوم00:00
جلسه چهارم00:00:00
جلسه پنجم01:15:15
جلسه ششم00:00:00

اساتید دوره

rahavard

4.0/5
34 دوره
1 دیدگاه
16 دانشجو
مشاهده بیشتر

یک نظر بنویسید

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • ویژگی های سفارشی
  • زمینه های دلخواه
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه